Myyntipromootiopäivä

BoostUpilta:

Myyntipromootiot myymälöissä

Myyntipromootiopäiviä, joita kutsutaan myös tuote-esittely-, konsulentti- ja maistatuspäiviksi pidetään vilkkaissa paikoissa, kuten K- ja S-ryhmän myymälöissä, muiden ketjujen myymälöissä, villeissä myymälöissä, kauppakeskuksissa, apteekeissa ja tapahtumissa.

Promoottorimme kutsuvat asiakkaita testaus-/maistatustilaisuuteen ja kertovat brändistä sekä tuovat tuotteesi isommin esille näyttävän setupin avulla - aktiivisesti ja asiakaslähtöisesti. Brändin tietoisuus kasvaa ja kynnys tuotekokeiluun madaltuu, kun asiakkaasi kohtaavat tuotteesi käytännössä. Kuluttajilta kerätään myös tärkeää palautetta tuotteesta asiakkaidemme hyödynnettäväksi. Päivistä tehdään kattava raportointi kuvineen.

Kokemuksemme mukaan tuotteet ovat myyviä, jos myyntitoiminta-alueella on promoottori esittelemässä ja/tai maistattamassa tuotetta tai palvelua ja näin erottuu kilpailijoista.